Fitness

Jakie ćwiczenia na powiększenie biustu?

jakie-cwiczenia-na-powiekszenie-biustu

Istnieje wiele ćwiczeń fizycznych, dzięki którym Twój biust będzie wyglądał na pełniejszy i bardziej kształtny. Jaki trening jest najlepszy? Która aktywność się tutaj sprawdzi? Koniecznie zobacz!

Trening na górną partię ciała

Ćwiczenia na górną partię sylwetki pomagają nie tylko wyrzeźbić ramiona oraz plecy, ale również wpływają na biust. Regularne wykonywanie pewnych aktywności pozwoli unieść piersi, jak i sprawi, że będą one wyglądać na pełniejsze, bardziej kształtne.

Zobaczysz też znaczną różnicę w jędrności. Zalet jest sporo, a wystarczy 2-3 razy w tygodniu zrobić trening. Z czasem zwiększasz ilość powtórzeń, tudzież samo obciążenie.

Ćwiczenia na powiększenie biustu – wykonuj w domu

Najpopularniejszym treningiem działającym na biust są oczywiście damskie pompki.

Jak je zrobić? Klęknij i podeprzyj się rękami. Zginaj łokcie, a także unoś klatkę piersiową do góry i do dołu. Staraj się zejść, jak najbliżej podłoża. Wyprostowane plecy są niezbędne! W trudniejszej odsłonie tego ćwiczenia umieść jedną dłoń na niewielkiej piłce, albo unoś ją do góry. Możesz modyfikować klasyczną pozycję według własnych upodobań oraz możliwości fizycznych.

Bardziej uproszczona wersja to opieranie się na ścianie rękami i wykonywanie pompek na stojąco. To świetny patent na szybki trening. Nie wymaga zbyt wiele przestrzeni ani żadnych urządzeń sportowych.

W pozycji stojącej jest wiele możliwości na poprawę wyglądu biustu. Wystarczy złożyć dłonie, jak do modlitwy. Co ważne napinasz mocno mięśnie. Jednocześnie przyciskasz jedną dłoń do drugiej dociskając. Wytrzymujesz tak przez kilka sekund, a potem się rozluźniasz. 

Dobrym ćwiczeniem jest spin doctor. Na czym polega? Stoisz na ziemi w lekkim rozkroku przed sobą masz wyprostowane ręce, które starasz się, jak najdalej wyciągnąć. Później przybliżasz powoli i łączysz ze sobą. Odczujesz pracę wszystkich mięśni!

Na leżąco możesz również trenować, na przykład na brzuchu. Jednocześnie podnosisz złączone nogi oraz jak najdalej wysuwasz ręce. Staraj się zrobić to, jak najwyżej Ci się uda. Chwilę wytrzymaj i odpocznij, powtórz 10-15 razy. Co ciekawe to dobre ćwiczenie na kręgosłup,wzmacniające.

Trening z obciążeniem – jeszcze lepszy efekt!

W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową możesz wykorzystać hantle, gumę lub zwykłe 0,5 lub 1 litrowe butelki plastikowe z napojem. Obciążenie powoduje, że trening staje się bardziej efektywny. Nie możesz jednak unosić zbyt ciężkich przedmiotów, to wcale nie polepszy rezultatów, wręcz przeciwnie, może Cię to narazić na kontuzję.

Połóż się na plecach, nogi ugnij w kolanach, a stopy niech będą razem. W dłoniach umieść obciążenie. Wyprostowane ręce unieś na wysokość klatki piersiowej. Za każdym razem przy wdechu opuszczaj ramiona na bok, ale tak by znajdowały się prostopadle do podłogi. Wykonuj 3 serie po 10-15 powtórzeń.

Zachowaj identyczną pozycję, ale zmień układ rąk. Niech pojawią się one nad klatką piersiową, skręć nadgarstki o 180 stopni, ponadto ugnij łokcie. Budujesz tutaj też ramiona.  Możesz wykonywać to ćwiczenia na piłce, to polepszy efekt, ponieważ włączysz do treningu jeszcze większą ilość mięśni.

Leżąc na macie możesz także unosić butelkę z wodą lub hantle nad głową kierując obciążenie nad klatkę. Dodatkowo pamiętaj o napięciu mięśni brzucha. Przenoszenie nad głową jest doskonałe na biust oraz na biceps, do tego znacząco poprawia postawę sylwetki.

Na stojąco lub siedząco również uda się trenować klatkę. Wystarczy zgiąć ręce i przyciągać łokcie do siebie i z powrotem – napinaj przy tym mięśnie na maksa. Hantle lub innego rodzaju obciążenie jest tutaj mile widziane!  

Wyśmienicie na piersi działa plank z hantlami. Angażuje całe ciało, ponadto trenujesz równowagę. „Deska” to opieranie palców o podłogę oraz dłoni lub łokci. W tej modyfikacji w rękach masz hantle i to one dotykają ziemię. W trakcie treningu unosisz jedną dłoń ku górze. Po serii zmieniasz stronę.

Czytaj dalej:

  1. Ćwiczenia na uda i brzuch – trening dla kobiet
  2. 5 skutecznych rad – jak schudnąć w biodrach?
  3. Jak zgubić boczki? Ćwiczenia na brzuch i boczki.
0 Komentarze

Odpowiedz na komentarz

Twój e-mail nie będzie publikowany*