Przepisy

Szybki obiad dla wegan – pyszne uszka ze szparagami

szybki-obiad-dla-wegan-uszka-ze-szparagami

Osób unikających mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego jest coraz więcej. Dlatego też dostępnych jest coraz więcej przepisów pozwalających przyrządzić smaczne i pożywne potrawy, które przypadną do gustu wszystkim osobom, które na co dzień nie jedzą produktów pochodzenia zwierzęcego. Przedstawiamy kilka sprawdzonych pomysłów na obiad, który będzie bardzo smaczny i przede wszystkim zdrowy.

Będzie zwierał wszystkie niezbędne składniki potrzebne organizmowi. Dzięki temu taki szybki zdrowy obiad przypadnie do gustu każdej osobie i będzie świetnym wyborem żywieniowym dla osób, które chcą zadbać o kwestie żywieniowe i chcą dostarczyć do organizmu wszystkich niezbędnych składników, które są potrzebne do prawidłowego rozwoju. Odpowiednie żywienie jest w takiej sytuacji kluczowe.

Pyszne uszka ze szparagami

Pierwszy przepis na wege obiad może przyrządzić każda osoba i nie potrzeba do tego wielu składników. Niezbędne będą:

  • Pęczek zielonych szparagów
  • Cukinia
  • 1 ząbek czosnku
  • Skórka z połowy cytryny
  • Oliwa
  • 300g makaronu orchiette
  • Sól i pieprz
  • Bazylia lub migdałowy parmezan

 

  1. Na samym początku należy zagotować posoloną wodę pod makaron. Szparagi należy oczyścić oraz obrać, a następnie pokroić na małe talarki, a zielone czubki przekroić na pół.
  2. Cukinię należy oczyścić, przekroić wzdłuż na ćwiartki i pokroić na plasterki. Do gotującej się wody należy wrzucić makaron i gdy już będzie gotowy odlać ¼ szklanki wody, a resztę odcedzić. Na patelni rozgrzać oliwę, a czosnek posiekać.
  3. Gdy oliwa będzie już gotowa należy dodać czosnek wraz ze skórką z cytryny i smażyć całość przez około minutę. Po tym czasie do całości dodać wcześniej przygotowane warzywa i smażyć łącznie przez około 3-4 minuty.
  4. Po tym czasie dodać makaron razem z wodą, która została po gotowaniu. Całość doprawić solą i pieprzem, a następnie dokładnie wymieszać. Całość na dużym ogniu należy podgrzewać przez przynajmniej kilka minut. Całość można podać z bazylią, parmezanem lub płatkami drożdżowymi.
  5. W ten sposób można przygotować zdrowe danie na obiad, które będzie bardzo smaczne i pożywne. W dodatku samo przygotowanie dania nie powinno zająć więcej niż 30 minut co powoduje, że skorzystanie z przepisu ma jak najbardziej sens i jest bardzo korzystne dla wszystkich osób. Nie poświęcając wiele czasu możliwe będzie przygotowanie takiego obiadu, który wszystkim osobom przypadnie do gustu i który będzie w stanie zachwycić swoim smakiem i aromatem praktycznie wszystkich.

Gotować każdy może

Powyższy przepis jest jedynie przykładowym i tak naprawdę dostępnych jest wiele innych przepisów, które pozwalają na przygotowanie bardzo smacznych posiłków. Można bez problemu znaleźć  smaczne i zdrowe przepisy, które sprawią, że być może samo gotowanie stanie się pasją konkretnej osoby i pozwoli bardzo miło spędzić swój czas.

Jak najbardziej warto zatem odpowiednio podchodzi do sprawy i wybierać najlepsze przepisy, które pozwalają na przyrządzanie wyśmienitych obiadów, które będą w stanie zachwycić wszystkie osoby i które będą naprawdę rewelacyjnym wyborem w każdej sytuacji.

Czytaj dalej: 

  1. Przepisy na fit obiad. Pyszne i zdrowe!
  2. Szybki obiad z makaronem, boczkiem i szpinakiem. Musisz poznać ten przepis!
  3. Pomysł na szybki obiad – pożywny wege krem z batatów
  4. Pyszne pomysły na szybki zdrowy obiad. Co ugotować?

Źródło zdjęcia – Food photo created by freepik – www.freepik.com

1 Komentarze

1 Komentarze

  1. Smutna
    Maj 8, 2019 11:22 am

    Tak dawno nie jadłam szparagów… chyba już nie pamiętam jak smakują 🙁

Odpowiedz na komentarz

Twój e-mail nie będzie publikowany*